ویترین طلا و جواهرات ، ترکیبی از سنت و مدرنیته
نوشته شده توسط : arnoldmary

 ویترین طلا و جواهرات را می توان به صورت ترکیبی از سنت و مدرنیته طراحی نمود تا یک سبک جدید و متفاوت با حداکثر چشم انداز خلق کرد.

یکی از مهمترین قسمت های جواهرفروشی، ویترین است. طراحی ویترین باید زیبا و منحصر به فرد انجام شود تا در جلب مشتری اثرگذار باشد. ممکن است جواهری که در یک ویترین ساده، به چشم نیاید در یک ویترین جذاب و شیک به صورت خیره کننده ای جلوه کند و نظر مشتریان را به سمت خود جلب کند.

مهمترین عامل برای جلب مشتریان، ویترین جواهرفروشی است که باید به صورت اصولی طراحی شود. ویترین می تواند اعتماد مشتریان را به خود جلب کند و نشان دهنده حسن سلیقه و تخصص جواهرفروشان باشد. برخی از نکات طراحی ویترین جواهرفروشی را بررسی می کنیم.

 

ویترین جواهر فروشی

 

بهترین رنگ ویترین برای ترکیب سنت و مدرنیته

ویترین طلا و جواهرات باید رنگ جذابی داشته باشد. برای اینکه المان های سنتی و مدرنیته را با یکدیگر ترکیب نمود، باید در انتخاب رنگ دقت زیادی کرد. سفید، یک رنگ کلاسیک است که از گذشته برای طراحی دکوراسیون و ویترین جواهرات انتخاب می شده است. بنابراین اگر می خواهید ویترین کلاسیکی داشته باشید، رنگ سفید را انتخاب کنید. سفید، هم برای دکوراسیون سنتی و هم برای دکوراسیون مدرنیته مناسب است. سفید، هیچگاه از مد روز فاصله نمی گیرد و همواره موردتوجه است. برای انتخاب رنگ ویترین می توان به رنگ های دیگری مانند طلایی، آبی کلاسیک و مشکی و ... فکر کرد.

نورپردازی در ویترین طلا و جواهرات

یکی دیگر از مؤلفه های لازم برای ویترین، نورپردازی مناسب است. طلا و جواهرات موجود در ویترین باید در معرض نور مناسبی قرار داشته باشند تا زیبایی آنها به خوبی نمایان شود. نورپردازی مناسب موجب نمایش دقیق تر جزئیات طلا و جواهر می شود که این مسئله در انتخاب مشتریان بسیار اثرگذار خواهد بود. نورپردازی در ویترین، باید با استفاده از تجهیزات مناسب مانند هالوژن ها و لامپ های نواری و ... انجام شود.

انتخاب سبک های مدرنیته و قدیمی

برای طراحی ویترین طلا و جواهرات می توان سبک های مختلفی را انتخاب نمود. گاهی می توان چندین سبک را با یکدیگر ادغام کرد تا متمایز از دیگران بود. انواع مدل های قدیمی و مدرنیته برای ویترین شامل موارد زیر است:

مدل ویترین آینه ای: مدل آینه ای، از قدیمی ترین مدل های ویترین جواهر است که هنوز نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل ویترین، همواره زیبا بوده و است.

مدل ویترین شیشه ای: این مدل ویترین طلا و جواهرات ، با ویژگی های خاص خود همواره محبوب بوده است. سادگی، از اصلی ترین ویژگی این ویترین است که در محبوبیت آن، نقش داشته است. ویترین های شیشه ای را نمی توان صرفاً مدل قدیمی یا مدل جدید دانست. زیرا از گذشته تاکنون، ویترین های شیشه ای پرطرفدار بوده اند و برای فروشگاه ها و مغازه های مختلفی به کار گرفته می شدند.

مدل ویترین آجری: این مدل ویترین، کاملاً سنتی است. اگر ویترین شما بزرگ است می توانید این سبک را با استفاده از مانکن های ایستاده پیاده سازی کنید.

مدل ویترین LED: این مدل، کاملاً مدرنیته است و جذابیت زیادی دارد. درخشش طلا و جواهرات در این ویترین، چندین برابر خواهد بود. اگر می خواهید سبک مدرنیته و سنتی را با یکدیگر ادغام کنید، می توانید ویترین را به صورت ترکیبی از مدل آجری و مدل LED انتخاب کنید.

چندین مدل شیک و مشتری پسند برای ویترین طلا و جواهرات

-         ویترین جواهرفروشی تمام مشکی

-         ویترین جواهرفروشی شناور

-         مدل ویترین جواهرفروشی گوشه ای

-         ویترین مدولار

-         ویترین مینیمال

-         مدل ویترین چوبی

-         مدل ویترین ترکیبی چرم و رنگ

-         ویترین جواهرفروشی منحنی

-         ویترین جواهرفروشی پارامتریک

-         مدل ویترین بتنی

-         و ...

هر یک از مدل های فوق در صورتی که حرفه ای اجرا شوند، بسیار جذاب و شیک خواهند بود و مورد پسند مشتریان قرار خواهند گرفت.

 





:: برچسب‌ها: ویترین طلا و جواهرات ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 247
|
تعداد امتیازدهندگان : 85
|
مجموع امتیاز : 85
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: